czwartek, 24 grudnia 2015

Merry Christmas!

Cześć!
Muszę Wam powiedzieć, że nie poznaję się od strony systematyczności. Obiecałam wpis na dniach i proszę-bez żadnych wykrętów piszę. Były co prawda pewne trudności (nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam taka zabiegana), mam jeszcze trochę pracy, ale jeśli coś sobie postanowiłam, to zrobię to. Tym razem jednak naprawdę będę się streszczać xD
A więc życzę Wam wszystkim radosnych, spokojnych Świąt. Spędzonych z najbliższymi, z tymi, którzy są bliscy Waszym sercom. Na śnieg raczej nie mamy co liczyć, ale jak to mówią nadzieja umiera ostatnia, dlatego życzę też, aby te święta były białe. Życzę Wam wszystkim też sił i zapału do wszystkich Waszych poczynań-niech przynoszą owoce i uświadamiają Was, że to co robicie jest dobre. Odpocznijcie, w końcu każdemu się jakiś relaks należy. No i na koniec (nie żeby nie było to ważne, po prostu jak wiecie dojrzałam do faktu, że są rzeczy ważniejsze) życzę Wam fajnych, bogatych prezentów (poza refleksją ważne są też przyjemności, prawda?). Szczęśliwego nowego roku sobie podaruję, poświecę temu oddzielny wpis za... 7 dni.
Udało mi się również przygotować pierwszą sesję iście w klimacie świąt. Nie poznaję siebie, naprawdę xD Przekonałam się do zdjęć lalek z aniołkami, lampkami; uznałam nawet, że to fajna zabawa. Zdjęcia wyszły w miarę fajne, zrezygnowałam nawet z użycia jakichkolwiek filtrów. Ale ostateczną ocenę pozostawiam Wam.
Mówiłam, że będę się streszczać, prawda? :') W takim razie tutaj zakończę. Chciałabym jeszcze raz życzyć Wesołych  Świąt. Poczujcie tę magię i spędźcie je najlepiej, jak to  Wam dane.
Do następnego wpisu!
*stwierdzam, że nie jestem dobra w układaniu życzeń :x*

4 komentarze: