piątek, 11 grudnia 2015

Adventure time to start!

Witajcie! Blog ten powstał parę dni temu, jednak dopiero teraz znajduję czas, by cokolwiek napisać (nie wiem, czy honorowy, pierwszy post wypada opatrzyć taką zwykłą etykietą "cokolwiek", no ale). Na początek wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Oliwia, mam 15 lat. Należę do dwóch zaszczytnych fandomów jakimi są Little Monsters i Potterheads. Mam szeroki krąg zainteresowań (wiecie-człowiek renesansu haha). Kocham fotografię. Rysuję (właściwie to projektuję). Do moich pozostałych miłości zaliczam też książki, muzykę, kulturę japońską i lalki. I to właśnie tym tematom będę chciała poświęcić ten blog. Najwięcej będzie prawdopodobnie lalek (co wywnioskować można po nazwie). Aktualnie jestem posiadaczką 23 lalek Monster High (kolekcja najprężniej rozwijająca się, mam także panny z takich serii jak Barbie, Disney, czy MyScene), które zbieram od końca 2010 roku.
Do założenia tego oto bloga podchodziłam nieco sceptycznie. Nie jest to moja pierwsza taka przygoda (jednak wiadomo, że nic nie trwa wiecznie... no prawie nic). Wiecie, łatka nowej nigdy nie ułatwia siły przebicia. Z poprzedniego bloga (którego prowadziłam... Bodajże 3 lata) zrezygnowałam z przyczyn technicznych-witryna blogowa (Pinger) po prostu nie była już taka jak kiedyś. I nie chodzi mi tu o brak zastraszającej liczby like'ów, czy komentarzy pod każdym postem, nie jestem z takich :v Po prostu uważam, że pisanie czegoś, czego nikt nie czyta zwyczajnie nie ma sensu, nie prawdaż? Dlatego zdecydowałam kontynuować moją przygodę tutaj (w końcu to na Blogspota emigruje najwięcej blogerów). Musicie wiedzieć, że różnie bywa u mnie z systematycznością (która jest niezmiernie ważna, kiedy chce się coś osiągnąć w tej branży, przynajmniej moim zdaniem), ale zobaczymy jak to będzie. Jak pewnie widzicie mam też słabość do dłuuugich wpisów, po prostu muszę wszystko napisać, a to nie jest proste, kiedy wena złapie cię w swoje macki i nie ma zamiaru wypuścić. Ale w pewnym sensie też dobre. Mniejsza.
Co będzie na blogu? Będę się starała, aby wpisy zrzeszały moje wszystkie pasje. Najwięcej będzie sesji (kolejna uwaga-narazie postanowiłam dodawać sesje ze starego bloga, niektóre były niepublikowane, więc w sumie można je uznać za nowe. W miarę rozwoju bloga będą pojawiać się sesje świeże, robione na bieżąco) moich pannic. Będę publikować też moje projety, recenzje najnowszych łupów (zakupoholiczka). Mam już wizję kilku cykli, ale o nich dowiecie się w swoim czasie.
Tym akcentem zakończę ten powitalny wpis. Podam jeszcze namiary, gdzie możecie mnie znaleźć:
*Stardoll-pod nick'iem GlamSlodka
*Instagram-pod nazwą dolls.passion
Żeby dopełnić nastroju-pierwsza sesja. Pod Waszą ocenę zostawiam Wam fotki mojego wilczka. Clawd jest ciekaw, co myślicie o jego wysiłkach :p Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu.
Do (mam nadzieję) następnego wpisu!

13 komentarzy:

  1. Witaj, ja na blogspocie też od niedawna, gdzie część moich lalek. Ale właśnie na pingerze ( mimo różnych zawirowań z pingerem ) mam swój główny blog: http://selene13.pinger.pl/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę Twój blog... Nie zrezygnowałam z Pingera całkowicie, czasem jeszcze tam bywam aby podpatrzeć to i owo :D

      Usuń
  2. Jedno zdjęcie Clawda miałam już zaszczyt oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że oglądanie moich zdjęć jest dla Ciebie zaszczytem :D

      Usuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Życzęci dużo satysfakcji z jego prowadzenia i wielu odwiedzających. WIlczek to słodki przystojniaczek. Sesja zdjęciowa świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, mam nadzieję, że się zakorzenisz na Blogspocie i będziesz się tutaj czuła dobrze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja! Jej, nowa osóbka do naszego wesołego grona lalkowych bloggerów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No cóż, trzeba poszerzać horyzonty :D

      Usuń
  6. Witaj wśród Blogerów na Blogspocie. Pan Monster, którego prezentujesz znajduje się w kręgu moich zainteresowań. Fotki bardzo interesujące i przyciągające uwagę. Chętnie zobaczę inne Twojej lalki. Będę tu zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń